duminică, 5 octombrie 2014

HOT DAYS + HOT FISH = 20 kg !

Revenirea pe balta este motiv de bucurie  intodeauna pentru noi toti. In perioada 1-3 August am ajuns din nou pe Varlaam  cu  prietenul meu  pe standurile A 8 si A7 cu gandul de a face o figura frumoasa in ciuda temperaturilor ridicate de 36-37 grade.
Pana acum zonele pescuite au fost la adancimi mici si zone foarte linistite, majoritatea locurilor fierbinti fiind in malul opus. De data asta am decis sa schimb putin abordarea si sa pescuiesc pe o zona cu adancime mai mare, mai précis la 3.5 m si o distanta considerabila de stuf si padure.
Nada folosita a fost SELECT BAITS HOT FISH , un boiles bogat in extracte naturale si cu aroma puternica de Monster Crab si inconfundabilul ulei esential de piper negru. In mixul de Hot Fish am dublat cantitatea de piper pentru incercarea evitarii trasaturilor de caras, ceea ce s-a si intamplat.  Dupa ce am balizat cele 3 locuri, am nadit grupat cate 1 kg de boiles pentru fiecare lanseta.
Dupa o zi de asteptare am decis sa revin pe apa mai mica si le-am retras la o adancime de 2 m spre standul A7.
In cele 48 de ore am avut 2 capturi, un crap oglinda de 15.4 kg si vedeta partiedei si a saptamanii, un superb crap comun de 20 kg. Temperatura apei fiind foarte ridicata chiar si noaptea cand au fost capturati pestii intre orele 10-12, administratia baltii a hotarat sa se faca sesiunea foto si eliberarea lor imediata.

Per total, avand in vedere temperaturile extreme de ridicate, cred ca alegerea Hot Fish a fost inspirata si benefica.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu