duminică, 19 octombrie 2014

HOTFISH CASTIGATOR !


Usor, usor sezonul 2014 se apropie de sfarsit. Datorita timpului putin ramas, incerc sa imi  optimizez partidele ramase cat mai bine cu putinta, pentru aducerea pe saltea a cati mai multi mustaciosi si de ce nu doborarea recordului personal. Perioada 25-28 Septembrie m-a gasit tot pe Varlaam, un lac de care m-am indragostit, datorita greutatii si profilului lacului, un lac tot mai greu de abordat, cu multa hrana naturala formata din scoici,  dar  care iti ofera satisfactii maxime atunci cand scoti pe saltea un exemplar, care se pare in ultima vreme este din ce in ce ma des. Inceputul de toamna cu temperaturi scazute si ploi au deasemenea un rol important, majoritatea partidelor mele de exceptie fiind pe astfel de vreme.
Stiind ca in ultima vreme pestele nu a colaborat datorita hranei naturala din lac, am incercat sa vin cu ceva in plus, in speranta unei capturi. Am folosit boilesuri HOTFISH de la Select Baits in amestec cu mix de seminte, porumb si canepa. S-a nadit punct ochit punct lovit, nu am vrut sa imi irosesc sansele printr-o nadire excesiva.
La prima ora a diminetii, mi-a batut la usa un frumos exemplar romanesc de 18.8 kg, un peste superb absolut perfect fara nici un solz lipsa si se pare neprins pana acum. Montura folosita a fost blow-back cu carlig 101 Solar nr. 4, fir Korda Arma-Kord si snager de la Carp’r’us, cu 2 boilesuri tari de 16 mm.
Ca o concluzie finala, o partida dificila cu schimbari de temperatura si foarte putini pesti prinsi pe balta, dovedind inca odata ca alegerea corecta a boilesurilor, iti poate aduce satisfactii si pe perioade de inactivitate a crapilor.
Odata cu schimbarea drastica a temperaturii si venirii anotimpului ploios, partida urmatoare o voi aborda cu Meet & Fish, o mai veche cunostinta...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu