miercuri, 24 septembrie 2014

Headshot HOT FISH !

M-am intors pe Varlaam cu ganduri mari de a-mi stabili un nou Personal Best in perioada 19-22 Iunie pe standul A7. Stiind din partida trecuta locul si structurile destul de bine, mi-am fixat repede locurile unde am nadit selectiv cu boilesuri tari HOT FISH de la Select Baits si cateva amestecuri de seminte.
Nici nu am inceput partida bine si in 10 minute am avut o prezentare, un crap romanesc de 11 kg urmat mai pe dupa amiaza de un altul de 14 kg.
De ce m-am temut nu am scapat, a inceput o furtuna puternica spre seara care a tinut 2 zile cu perioade memorabile de acalmie. Ce a urmat, a fost de vis. Dimineata la ora 5 am fost trezit de un superb crap romanesc de 21.5 kg, nou record personal. Nici nu am iesit din starea euforica si a urmat un nou dublu dril cu 2 pesti de exceptie, unul de 15.5 kg si unul de  21 kg.
In total au fost adusi pe saltea un numar de 7 pesti : 10 kg, 11 kg, 14 kg, 15 kg, 15.5 kg 21 kg , 21.5 kg.Montura folosita a fost blow-back cu carlig 101 Solar nr. 4, fir Korda Arma-Kord si snager de la Carp’r’us, cu 2 boilesuri tari de 16 mm.
De remarcat inspiratia de a folosi boilesurile iuti HOT FISH care mi-au adus in aceeasi partida 2 pesti de peste 21 de kg in care nu a fost inclus celebrul Haplea, plecat in vacanta pe standurile din B.
La noua partida programata voi folosi tot boilesurile HOT FISH, in speranta ca imi voi stabili un nou Personal Best.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu