vineri, 5 septembrie 2014

Dublu drill de 20 kg !


Dublu drill de 20 kg cu BELACHAN pe Varlaam

Dupa o partida scurta fulger in recunoastere de 24 de ore cu doua saptamani inainte,  in perioada 8-11 Mai am revenit pe lacul Varlaam cu ganduri mari si temele bine facute. Tinta era una singura, aducerea pe saltea a unui over 20.
Cel mai important factor a fost localizarea zonelor fierbinti, structurile cu potential mare de hranire al crapilor. Fiind o balta noua si total diferita ca profil fata de restul carpodromurilor, am ales sa nadesc pentru inceput zonal pe fiecare montura, asteptand trasaturile si sa pot trage o concluzie.  Nada folosita a fost Belachan de la Select Baits, un boiles bogat in faina de peste. Am fost efectiv cu lansetele in apa in jurul orei 14, mi le-am  impartit 2 cu 2 ca la o finala de Champions League, nadind cam 1/2 kg Belachan pe 2 dintre ele si mult departat de celelalte iar pe restul de 2 amestec de seminte cu boilesuri Belachan. Initial gandisem o cu totul alta tactica, cu o nadire agresiva si posibil raspuns a doua sau treia zi.
Din fericire se pare ca am fost foarte inspirat, iar dupa 5 ore am avut dublu dril cu doi crapi comuni superbi de 19.7 kg si 19.8 kg .A doua si a treia zi am mai reusit sa pun pe saltea o frumoasa salonta de 17.4 kg si un comun de 14.3 kg.
Ca o concluzie, un lac superb, conditii unice in Romania, dar in primul rand  o partida frumoasa cu pesti mari si un Personal Best care sper sa il dobor la urmatoarea partida.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu